.....lawak bodoh......

Isnin, 1 Februari 2010

Sumpahan mistri

Ada sorang budak yang ingin tahu bagaimana keadaan kat dalam strip club. 1 hari budak tu pun curi2 masuk dalam kelab tu. Dah masuk budak tu pun tengok la penari2 tu menari. Dia tengok sampai penari2 tu menanggalkan pakaian. Tetiba budak tu takut dan lari laju2. Dia lari sampai terjumpa sorang pakcik ni. Pakcik tu pun tanya "kenapa ni?". Budak tu jawab "mak saya kata kalau saya tengok orang pompuan bukak baju nanati saya kena sumpah jadi batu,pastu tetiba je tadi saya rasa ada benda jadi keras!!"


Bodoh Macam Lembu

Zaman dulu kalo, Ayam, itek. kambing & lembu pandai bercakap, Maka tiba lah 30 hari berpuasa, sibuklah Buyung dan keluarga menyiapkan juadah pagi raya tak lain tak bukan makanan utama ialah daging, maka dia pun pergilah menjengok kan reban dan kandang sambil berpikir apa yg nak disembelih nanti.

Dalam pada itu, ayam, itek, kambing & lembu ni dah tahu dah ada yang akan jalan hari ini

Ayam : aku rasa itek dah sampai masa kau mati hari ini...

Itek : Mana boleh, tuan kita sayang kat aku, hari2 aku bertelur dan dia makan telur aku jadikan telur masin, Kau yg patut jalan hari ni ayam !

Ayam : Mana boleh nama aku ayam macam2 aku boleh buat, kueh cakar ayam lah, tidur ayam lah, curi ayam lah, ajak2 ajak ayam lah, & dan macam2 ayam ada kat dunia ni ... ha.. aku rasa kambing yang patut gol ni..

Kambing : Hoi .. Mana boleh aku lak.. bulu aku mahal tau .. kau tengok bintang holiwood semua pakai baju bulu aku tau... ... sampai bau badan pun orang tiru aku tau tak .. mememandai je kau ni ayam(bentak kambing). tu hah lembu tu yang patut mampus. Dah lah bodoh macam lembu. lembab pun macam kereta lembu....

Lembu : ye ke...bodoh ke….

0 ulasan:

Catat Ulasan